Zmień grupę Oleje Valvoline
SUZUKI M M 1800 R Intruder (WVCA)
Liczba towarów: (64)
-
Producent: LIQUI MOLY Nr katalogowy: 3820 Pojemność [litr] : 205 Rodzaj opakowania : Beczka Klasa lepkości SAE : 20W-50 Dopuszczenie przez producenta : API SN PLUS Dopuszczenie przez producenta : JASO MA2 Zalecenie producenta oleju : Harley-Davidson H-D Informacja techniczna : Fully synthetic motor oil tailored for use in air and<br>water-cooled 4-stroke motorbike engines, especially<br>suitable for Harley Davidsons. Selected base oils and<br>high-quality additive components ensure optimum<br>lubrication, outstanding engine cleanliness and excellent<br>friction values in all operating conditions.
-
Producent: LIQUI MOLY Nr katalogowy: 3825 Pojemność [litr] : 1 Rodzaj opakowania : Puszka Klasa lepkości SAE : 75W-90 Dopuszczenie przez producenta : API GL5 Dopuszczenie przez producenta : MIL-L 2105 C/2105 D Informacja techniczna : Fully synthetic high-pressure gear oil of API GL-5<br>performance class based on high-quality base oils and<br>additives. Ensures easy, precise shifting operations and<br>offers outstanding wear protection and optimum<br>viscosity-temperature properties, even under extreme<br>conditions.
-
Producent: LIQUI MOLY Nr katalogowy: 3826 Pojemność [litr] : 20 Rodzaj opakowania : Kanister Klasa lepkości SAE : 75W-90 Dopuszczenie przez producenta : API GL5 Dopuszczenie przez producenta : MIL-L 2105 C/2105 D Informacja techniczna : Fully synthetic high-pressure gear oil of API GL-5<br>performance class based on high-quality base oils and<br>additives. Ensures easy, precise shifting operations and<br>offers outstanding wear protection and optimum<br>viscosity-temperature properties, even under extreme<br>conditions.
-
Producent: LIQUI MOLY Nr katalogowy: 3829 Pojemność [litr] : 205 Rodzaj opakowania : Beczka Klasa lepkości SAE : 20W-50 Dopuszczenie przez producenta : API SN PLUS Dopuszczenie przez producenta : JASO MA2 Informacja techniczna : High-performance motor oil based on selected mineral oils.<br>Ensures optimum performance and protection of the engine<br>under all operating conditions. Reliable lubrication,<br>optimum noise damping and low wear are just as much par for<br>the course as gentle clutch engagement and disengagement<br>and gear shifting. Tested on engines with catalytic<br>converters.