Zmień grupę Oleje Valvoline
SSANGYONG KORANDO (KJ) 2.3 D (KJ)
Liczba towarów: (301)
-
Producent: VALVOLINE Nr katalogowy: 907820 Olej : Olej syntetyczny Klasa lepkości wg SAE : 5W-40 Rodzaj opakowania : Butelka Pojemność [litr] : 1
-
Producent: VALVOLINE Nr katalogowy: 908736 Olej : Olej mineralny Klasa lepkości wg SAE : 80W-90 Rodzaj opakowania : Butelka Pojemność [litr] : 1
-
Producent: VALVOLINE Nr katalogowy: 908745 Olej : Olej syntetyczny Klasa lepkości wg SAE : 5W-40 Rodzaj opakowania : Butelka Pojemność [litr] : 1
-
Producent: VALVOLINE Nr katalogowy: 908748 Olej : Olej półsyntetyczny Klasa lepkości wg SAE : 10W-40 Rodzaj opakowania : Butelka Pojemność [litr] : 1
-
Producent: VALVOLINE Nr katalogowy: 908751 Olej : Olej mineralny Klasa lepkości wg SAE : 15W-40 Rodzaj opakowania : Butelka Pojemność [litr] : 1
-
Producent: VALVOLINE Nr katalogowy: 908753 Olej : Olej syntetyczny Klasa lepkości wg SAE : 5W-40 Rodzaj opakowania : Butelka Pojemność [litr] : 1
-
Producent: VALVOLINE Nr katalogowy: 908758 Olej : Olej syntetyczny Klasa lepkości wg SAE : 5W-30 Rodzaj opakowania : Butelka Pojemność [litr] : 1
-
Producent: VALVOLINE Nr katalogowy: 908776 Olej : Olej mineralny Klasa lepkości wg SAE : 10W-40 Rodzaj opakowania : Butelka Pojemność [litr] : 1
-
Producent: VALVOLINE Nr katalogowy: 908779 Olej : Olej mineralny Klasa lepkości wg SAE : 15W-40 Rodzaj opakowania : Butelka Pojemność [litr] : 1
-
Producent: VALVOLINE Nr katalogowy: 908782 Olej : Olej mineralny Klasa lepkości wg SAE : 20W-50 Rodzaj opakowania : Butelka Pojemność [litr] : 1
-
Producent: VALVOLINE Nr katalogowy: 908787 Olej : Olej mineralny Klasa lepkości wg SAE : 20W-50 Rodzaj opakowania : Butelka Pojemność [litr] : 1
-
Producent: LIQUI MOLY Nr katalogowy: 9091 Pojemność [litr] : 20 Rodzaj opakowania : Kanister Klasa lepkości SAE : 10W-30 Zalecenie producenta oleju : ACEA A3/B4 Zalecenie producenta oleju : API SL/CF Informacja techniczna : Specially developed by LIQUI MOLY for year-round use.<br>Selected mineral and synthetic base oils as well as the<br>high additive content, including the solid lubricant<br>molybdenum disulfide (MoS2), guarantee optimum lubrication<br>under extreme operating conditions and long oil change<br>intervals.