Zmień grupę Oleje Valvoline
RENAULT MEGANE I (BA0/1_) 1.6 e (BA0F, BA0S) 329KM 2014-2015
Liczba towarów: (283)
-
Producent: VALVOLINE Nr katalogowy: 907820 Olej : Olej syntetyczny Klasa lepkości wg SAE : 5W-40 Rodzaj opakowania : Butelka Pojemność [litr] : 1
-
Producent: VALVOLINE Nr katalogowy: 907851 Olej : Olej syntetyczny Klasa lepkości wg SAE : 0W-30 Rodzaj opakowania : Butelka Pojemność [litr] : 1
-
Producent: VALVOLINE Nr katalogowy: 907853 Olej : Olej syntetyczny Klasa lepkości wg SAE : 0W-40 Rodzaj opakowania : Butelka Pojemność [litr] : 1
-
Producent: VALVOLINE Nr katalogowy: 908724 Olej : Olej półsyntetyczny Klasa lepkości wg SAE : 75W-80 Rodzaj opakowania : Butelka Pojemność [litr] : 1
-
Producent: VALVOLINE Nr katalogowy: 908748 Olej : Olej półsyntetyczny Klasa lepkości wg SAE : 10W-40 Rodzaj opakowania : Butelka Pojemność [litr] : 1
-
Producent: VALVOLINE Nr katalogowy: 908753 Olej : Olej syntetyczny Klasa lepkości wg SAE : 5W-40 Rodzaj opakowania : Butelka Pojemność [litr] : 1
-
Producent: VALVOLINE Nr katalogowy: 908758 Olej : Olej syntetyczny Klasa lepkości wg SAE : 5W-30 Rodzaj opakowania : Butelka Pojemność [litr] : 1
-
Producent: VALVOLINE Nr katalogowy: 908776 Olej : Olej mineralny Klasa lepkości wg SAE : 10W-40 Rodzaj opakowania : Butelka Pojemność [litr] : 1
-
Producent: VALVOLINE Nr katalogowy: 908789 Olej : Olej syntetyczny Klasa lepkości wg SAE : 5W-50 Rodzaj opakowania : Butelka Pojemność [litr] : 1
-
Producent: VALVOLINE Nr katalogowy: 908826 Olej : Olej syntetyczny Rodzaj opakowania : Butelka Pojemność [litr] : 1
-
Producent: VALVOLINE Nr katalogowy: 908830 Olej : Olej syntetyczny Rodzaj opakowania : Butelka Pojemność [litr] : 1
-
Producent: LIQUI MOLY Nr katalogowy: 9091 Pojemność [litr] : 20 Rodzaj opakowania : Kanister Klasa lepkości SAE : 10W-30 Zalecenie producenta oleju : ACEA A3/B4 Zalecenie producenta oleju : API SL/CF Informacja techniczna : Specially developed by LIQUI MOLY for year-round use.<br>Selected mineral and synthetic base oils as well as the<br>high additive content, including the solid lubricant<br>molybdenum disulfide (MoS2), guarantee optimum lubrication<br>under extreme operating conditions and long oil change<br>intervals.