Zmień grupę Oleje Valvoline
CITROËN C3 PICASSO (SH_) 1.6 HDi 110
Liczba towarów: (96)
-
Producent: VALVOLINE Nr katalogowy: 872809 Pojemność [litr] : 208 Rodzaj opakowania : Beczka Olej : Olej syntetyczny Dopuszczenie przez producenta : FIAT 9.55535-S1 Specyfikacja wg ACEA : C2 Klasa lepkości wg SAE : 5W-30
-
Producent: VALVOLINE Nr katalogowy: 874309 Pojemność [litr] : 5 Rodzaj opakowania : Butelka Olej : Olej syntetyczny Dopuszczenie przez producenta : FIAT 9.55535-S1 Specyfikacja wg ACEA : C2 Klasa lepkości wg SAE : 5W-30
-
Producent: VALVOLINE Nr katalogowy: 882007 Pojemność [litr] : 1000 Rodzaj opakowania : Zbiornik Specyfikacja : PSA B71 2312 Olej : Olej syntetyczny Specyfikacja wg ACEA : C2 Klasa lepkości wg SAE : 0W-30
-
Producent: VALVOLINE Nr katalogowy: 891083 Pojemność [litr] : 1 Rodzaj opakowania : Butelka Specyfikacja : PSA B71 2012 Specyfikacja : PSA B71 2290 Olej : Olej syntetyczny Dopuszczenie przez producenta : RENAULT RN 0700 Specyfikacja wg ACEA : C2 Specyfikacja wg API : SN/CF Klasa lepkości wg SAE : 5W-30
-
Producent: VALVOLINE Nr katalogowy: 891084 Pojemność [litr] : 4 Rodzaj opakowania : Bańka Specyfikacja : PSA B71 2012 Specyfikacja : PSA B71 2290 Olej : Olej syntetyczny Dopuszczenie przez producenta : RENAULT RN 0700 Specyfikacja wg ACEA : C2 Specyfikacja wg API : SN/CF Klasa lepkości wg SAE : 5W-30
-
Producent: VALVOLINE Nr katalogowy: 891085 Pojemność [litr] : 5 Rodzaj opakowania : Bańka Specyfikacja : PSA B71 2012 Specyfikacja : PSA B71 2290 Olej : Olej syntetyczny Dopuszczenie przez producenta : RENAULT RN 0700 Specyfikacja wg ACEA : C2 Specyfikacja wg API : SN/CF Klasa lepkości wg SAE : 5W-30
-
Producent: VALVOLINE Nr katalogowy: 891086 Pojemność [litr] : 20 Rodzaj opakowania : Kanister Specyfikacja : PSA B71 2012 Specyfikacja : PSA B71 2290 Olej : Olej syntetyczny Dopuszczenie przez producenta : RENAULT RN 0700 Specyfikacja wg ACEA : C2 Specyfikacja wg API : SN/CF Klasa lepkości wg SAE : 5W-30
-
Producent: VALVOLINE Nr katalogowy: 891087 Pojemność [litr] : 208 Rodzaj opakowania : Kanister Specyfikacja : PSA B71 2012 Specyfikacja : PSA B71 2290 Olej : Olej syntetyczny Dopuszczenie przez producenta : RENAULT RN 0700 Specyfikacja wg ACEA : C2 Specyfikacja wg API : SN/CF Klasa lepkości wg SAE : 5W-30
-
Producent: VALVOLINE Nr katalogowy: 891088 Pojemność [litr] : 1000 Rodzaj opakowania : Beczka Specyfikacja : PSA B71 2012 Specyfikacja : PSA B71 2290 Olej : Olej syntetyczny Dopuszczenie przez producenta : RENAULT RN 0700 Specyfikacja wg ACEA : C2 Specyfikacja wg API : SN/CF Klasa lepkości wg SAE : 5W-30
-
Producent: VALVOLINE Nr katalogowy: 896673 Pojemność [litr] : 60 Rodzaj opakowania : Beczka Specyfikacja : PSA B71 2312 Olej : Olej syntetyczny Specyfikacja wg ACEA : C2 Klasa lepkości wg SAE : 0W-30
-
Producent: VALVOLINE Nr katalogowy: 896674 Pojemność [litr] : 60 Rodzaj opakowania : Beczka Olej : Olej syntetyczny Dopuszczenie przez producenta : MB 229.3 Dopuszczenie przez producenta : RENAULT RN 0700 Dopuszczenie przez producenta : RENAULT RN 0710 Dopuszczenie przez producenta : VW 502 00 Dopuszczenie przez producenta : VW 505 00 Specyfikacja wg ACEA : A3/B3 Specyfikacja wg ACEA : A3/B4 Klasa lepkości wg SAE : 5W-40
-
Producent: LIQUI MOLY Nr katalogowy: 9063 Pojemność [litr] : 60 Rodzaj opakowania : Beczka Klasa lepkości SAE : 10W-40 Zalecenie producenta oleju : 502 00 Zalecenie producenta oleju : 505 00 Zalecenie producenta oleju : ACEA A3/B4 Zalecenie producenta oleju : API SL Zalecenie producenta oleju : Fiat 9.55535-G2 Zalecenie producenta oleju : GWM Zalecenie producenta oleju : HAVAL Zalecenie producenta oleju : MB 229.3 Zalecenie producenta oleju : Peugeot Citroen (PSA Zalecenie producenta oleju : Renault RN 0700 Zalecenie producenta oleju : RN 0710 Zalecenie producenta oleju : VW 501 01 Zalecenie producenta oleju : Wuling Informacja techniczna : High performance low-friction motor oil for year-round use.<br>The combination of unconventional base oils and advanced<br>additive technology as well as the special Molygen additive<br>ensures that the motor oil is of low viscosity with a high<br>shear stability and reliably prevents the formation of<br>deposits, significantly reduces frictional losses in the<br>engine and provides the optimum protection from wear. This<br>results in fuel savings and an extended service life for<br>the engine.